Saturday 8 May 2010

Assos Alarga'nın tabelası




Geçen seneden eller tarafından, boşuboşuna ve yamuk dikilen tabelayı, bütçeden çıkarmak amaçlı değerlendirelim dedik. Alanında duayen mimarımıza, beni çok etkileyen heykeller yapan çırağımıza ve her daim, "ben daha iyisini yaparım" iddiasıyla gelen Mehmet'e teslim ettim. Bu sıralarda Ece Alton, tabelanın hayrını en çok görmeyi hedefleyen kişi, incir reçeli yapmakla meşguldü ve aklından "harika bir ekip buldum levha için, ne şanslıyım" düşünceleri geçiyordu kiii....
Aşağıya indiğinde bir de ne görsün: Bir profesyonel, bir amatör, bir de emektar su terazisi yerküreye yatay ve düzgün ama tabelaya istenilmeyen bir görüntü çıkarabiliyormuş. Güldük, eğlendik, geçtik. Siz geçmeyin, durun ve kalın ki tabelanın daha güzelini yapabilelim.
Kimseye laf yok, ellerinize sağlık, nasibim buymuş! Çok mutluyum bana yardım ettiğiniz için! Mehmet, sen de oradaydın, elimde belgeler var, ben demiştimler çözüm değildir, sonuca bakıyoruz hep beraber!

No comments:

Post a Comment